Code of Conduct

Code of Conduct

F&H Group’s værdier danner basen i vores Code of Conduct, der har til formål at fremme ansvarlige forretningsprincipper.

Det betyder også, at vi efterlever kerneværdien ordentlighed i alle forhold, hvor der forhandles, indkøbes, markedsføres, sælges, pakkes ekspederes, fragtes osv. Uanset hvor i verden F&H Group opererer, indgår virksomheden i et samarbejde, så er det indenfor rammen af gode, sunde værdier.

Det gælder selvfølgelig også internt i F&H Group. På samme måde som vi forventer det af vores leverandører, efterlever vi også selv vores Code of Conduct. Den gode følelse af at have fokus på moral og etik skaber et godt arbejdsmiljø, der samtidig understøttes af en socialpolitik og sundhedsordninger.

For den bevidste kunde er mærkninger som fx Oeko-Tex® og lignende afgørende for deres valg. Mærkning skaber synlighed og øger brandværdien – og vi garanterer, at det enkelte mærkes principper overholdes til mindste detalje.

Vi afdækker alle de krav og regler som et produkt skal leve op til, så det ude hos forbrugerne giver den forventede værdi.